Followers

Wednesday, October 31, 2012

"~~just for u frenz~~"

haii sume...
wat perr tuuuu?? urmm mesti ramaii dh tidoq kn.. 
maklum laa jam menunjukkan pukul 2.04 pagi..
bersamaan hari khamis 1/11/2012..
babaii october..welcome november..
hari nii hari yg cukup penting dan juga cukup BERMAKNA buat sahabatku
coz arini befday dy.. hehee..

To my dear frenz :

 

# HAPPY BEFDAY MAMAT #


dh tua yee ko.. pasni leh laa deftar mengundi..
hahahaa..

MAMAT,
semoga panjang umo dan murah rezeki..
semoga hidup ko diberkati oleh ALLAH S.W.T
semoga bahagia di samping org yg tersayang dan juga fmly ko..
cepat2 kawen taw.. t nk kawen jemput aku k.. insya-allah aku datang..
semoga ko berjaya di dunia dan di akhirat.. amin...

MAMAT,
ak sayang taw kwn2 aku... sejak kecil lagi kite knl nii laa pest tyme ak wish befday ko..
kahkahhh.. walaupun kite dh lame knl sejak  dari kecik sampai laa sekrg ni laa pest tyme ak wish befday ko... hahahaa... SORY YE FRENZ..
time kecik2 dulukan kte selalu gaduh2.. noty2 time kecik2.. pastu bila dh beso cikit kite pun berpisah selama 5 tahun dan pas pada tu kite jumpe sampai laa sekrg nii.. serius ak ckp... rindu gilerrr kt sume kwn2...
huuaaaaawwwaaaaa... sedih nyeee...

xnk laaa sedih2 niii... hari ni kn befday ko so xyah laa cite sedih2.
hahaaa.. jum kite bergembira.....




MAMAT,
jaga diri bek2 taw.. ingt org tersayang k.. sebelum melakukan sesuatu pikir tol2 k..
heheeheheee.. dgo nasihat org... jg makan minum n kesihatan k.. :P
pandai2 laa yee.. ko kn dh beso so leh laa berpikiran matang..
hihiiii...


MAMAT,
nii laaa hadiah befday ko.. ni je yg mampu aku bg.. hihiii..
hopefully ko suke.. nii jee yg leh bt kenangan. kalu ko sedih or bosan ko bace laa entry nii..
just for u mamat.. haaahaa ..*gempak seyh*
tq ek sudi jd kawan aku.. kalu ko ada prob meh laa share ngan aku..
aku sudi dgo sume nye.. hihiii... sudi dgo jee selesaikn x..
hahahhaaa..



ni saje dari aku.. xnk ckp banyk t sedih lak.. hihii..
sekali lagi ak nk ucapkan

 SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 21 TAHUN :)

ikhlas dari sahabatmu fyna :)

  

No comments:

Post a Comment