Followers

Wednesday, December 28, 2011

berita yg bt ak gembira tpi akhr nyee xpat gak.. so sad :(



                                 


hai kawan2 mari bace sini...
ak nk cite sikit sal benda yg ak cari selama ni n sampai sekrg xjumpe2 ag..
cedihhhhh....

ak bt entry ni coz ada member ak iaitu 
NURSYAZANA ZAINAL 
dia tlh tag kt ak gmbo niii..
eeeeee GERAM nyeeee ak....

benda ni dh merata2 tmpt ak carii...
kt Time Square, pavi, mid, sunway, sogo, kedai ank patung n pasar2 tpi still xjumpe gak..
urrmmm... sedihhh..

ak sekrg ni tgh cari ANAK PATUNG KUDA LAUT..
ada sape2 pnh nmpk x??
please g taw ak kt mane korg pnh tgk..
ak nk g beliii...
lawa dohhhh patung niii....

plzzzzzzzz TOLONG ak....


comel kn..
.
kalu ada wanra PINK WAJIB ak beli coz warna 2 laaa yg ak cari 
selama iniiii....

p/s : plzzzz help mieeeee....

Tuesday, December 27, 2011

tinggal 6 ari je ag.. ohhh noooo..!!!!!



ati ak mula debar2 kot...maklum laaa cuti sem dh nk abs...
takutnye...tpi ak kena laa buang perasaan takut ak 2...
maw ak xcuak n takut..
korg nk taw x mula je cuti ni ak ada exam n presentation...

3/01/2012 - test 1 human resources (HR)
    (time ni befday ak)
5/01/2012 - presentation ECOMAL pa
  6/01/2012 - test 1 OM (kira2)
  9/01/2012 - test 1 ECOMAL
          12/01/2012 - presentation ECOMAL part 2
        13/01/2012 - test 1 INVESTMENT

padat kn jadual ak...wisaw laaa...
arap2 sume nye berjln lancar n ak leh bt yg terBAIK...

go fina...go fina....go finaaa!!!!~~~
ak akn CUBE bt yg TERBAIKkkkk....
insya-Allah.
                                                  

mcm ni laa muka ak time exam t..
ahhaaahaha..
(koyo laaa)

ni lak cam ak jee...time ak kt depan, dorg tdo lak kt belakang..
hahaha..tpi xpnh ag ak rase cam nii..huhuhuww..
arp2 x laaa...

GOOD LUCK Fieena...
DO THE BEST OKEY!!!!

Monday, December 26, 2011

24/12/2011 - saturday- at sunway pyramid


haii sume.... korg sume cht x???
ak sekrg ni ada kt kg..yeahhh... apy nyeee....skrg kt kg ak
cuaca sejuk sgt..xtahan ak...xujan tpi angin yg bt kn ak jd sejuk...
eeeeee....leh jd bekuuuu.. 2 yg ak ase mls nk mandi...
eeeee bucuk laaaa fina niiiii..hahaha....
k laaaa berbalik pd tajuk ak k..
pada ari n tarikh yg tertera diats 2 time 2 ak g join GATH ANNIVERSARY dak2 BCR..
sonok jumpe depa sume...hihihi...

xsgka lak dorg sume otai2 cam ak..
sempoiii n spoting kot... untg kenal ngan dorg..

pes ak nk ucap thanks kt korg sume...
best giler kot....hahahaa..
g sunway men boling n ice skating...

boling ak dh bnyk kali men tpi kalu ice skating baru pes tyme kot...
takut gilerrr men 2..smpai kaki ak keras xleh nk gerak coz takut jatuh..
last2 jatuh gak..hihihi..
tpi jtuh xsakit pn...tpi basah kot baju n seluar ak..maklum laaa ais..
fhm2 je laaa...

k laaaaa ak dh....
mals nk ckp bnyk meh tgk ni...

GENG BLOGGER CHAT ROOM 
( BCR ) 















tqvm kt sume yg terlibt pada ari 2...
akhir nyee pat gak jumpe geng bcr...memg terbek laa...
SAYANG KORANG SUME... 
(poyonyeee ak nii)

t kalu ada gath ag compom ak akn join..hihihi...
k sampai disini saje laaa...

papaiiii....


  



Tuesday, December 13, 2011

tiada jodoh di antara kita


" kite di takdir tidak akn bersama...
so pilih laaaa wanita yg terbek dalam hidup mu...
aku doa kn agar ko bahagia dengan pasangan ko.. "

hah..pelik x??nape tibe2 ak ckp sal ni???
nk taw knp??? coz benda ni terlintas di fikiran ak 
so ak apa lagi conteng2 laaa kt entry ak ni..
kahkahkah...
k laaa nk tdurrr....
papai...

Sunday, December 11, 2011

mimpi adik???!!!!


emmm...arini ak ase mls sgt nk g kelas...
malas nk bangun..hihihi...
ari ni ak ada 3 kelas...
pg td kelas INVESTMENT & ECOMAL..
petg jap ag kelas OB lak...petang2 niii ase gantuk lak nk belajo...huhuhu...

eh ak nk citel laaa mimpi laaa laaa..lupe lak..
semalam ak mimpi arwah adik ak...ak windu sgt kt dy..n ari ni kn befday arwah so pat gak laaa ak jumpe arwah dlm mimpi...
terharu kot...
semalm ak mimpi aku cium dy n pastu dy ckp 
"akk adik kena pergi sekarang ni"
pastu ak ckp laa.."adik g laaa tpi adik kena cium akk dulu"
pastu adik ak cium ak2 terus tersedar....
tgk laaa betapa sayang nyeee akk kt adik...
sampai terbawa2 dalam mimpi....

pape pn thanks coz muncul dlm mimpi akk....
muaahhh.... 

dh laaaa ni je sempat ak citew coz nk g kelas lak jap ag....
papaiii....

hari ini 12/12/2011..

assalamualaikum...

pada tanggal 12/12/2011 merupakan befday arwah adik lelaki ak..
cediiihhhhh nyeee....

HAPPAY BEFDAY adik kimi...
muaaah....
adik jgn wisau taw esok akk akn hadiah kn bacaan surah yassin tok adik...
tiap kali befday adik msti ni laaa adih yg akk akn bg....
akk windu kt adik...
akk nk ngis niiii...
patut laaa akk asyik windu kt adik rupa2 nye sok befday adik..
kalu akk bg taw mak yg sok befday adik msti mak ase sedih...

k laaa xmaw cite panjang...

hapy befday adik...
muaaaaahhhh...
akk taw adik suke sgt ngan ank patung tweety bird..
patung adik akk still simpan taw...
akk akn jage dia...
mauhhh...



AL - FATIHAH..
AMIN.....


papaiii..



RINDU kt muhammad lukman al hakim

  السلام عليكم

hah...!!!....msti korg tertnye2 sape lak laaa yg ak windu kn???
pakwe ker??kawan ker??musuh ker??
hahahaah...
ni arwah adik ak...

ase cedih laaa...
tibe2 jeee ak miss kt arwah adik ak...
miss giler.....
ase nk jeee cium adik....
adik taw xakk tol2 rindu kt adik..
:(
adik muncul laaa dlm minpi akk...
adk dh lame xdtg kt akk....
di dunia ni sekejap sgt kite bersama...
akk windu nk cium adik...windu nk pelok adik...
windu nk manje2 ngan adik....
windu nk jerit same2...
windu nk adik dgo masalah akk bio pn masa 2 adik baby ag..
tpi akk taw tiap kalu akk cite masalah kt adik2 diam jee....
adik jee yg setia dgo pe yg akk citew...
:poyo nye:
windu segala2 nyeee...
:(

akk harap di SANA nanti akk dpt bertemu dengan adik..
akk nk pelok adik....
muuaaahhhh....

ak arap adik aman damai berada disana....
emmmmm..... :)


xtaw laaa nape tibe2 miss kt adk ak...
sedih dohh......!!!! 
:(

wslm...

Friday, December 9, 2011

SAHABAT

kini aku sedar apa itu persahabatan.. 

selalunya orang akan cakap sahabat yang sejati akan berada disisi kita bila kita memerlukan dan bila kita senang kita akan kongsi kegembiraan bersama..tapi tidak semua yang kita harapkan akan terjadi...

ada tu sahabat yang kita rapat tapi diam2 dia tidak suka dengan kita..ada juga kawan yang kita tidak suka akan membantu kita bila kita kesusahan kelak..semua itu kuasa Allah..kita hanya berusaha untuk mendapatkan yang terbaik..

Alhamdulillah Allah bagi aku kelebihan so that aq dapat kenal siapa yang ikhlas berkawan dengan aku dan siapa hanya menjadi udang disebalik batu..aq bukan jenis suka memilih kawan..aku kawan dengan semua tapi pada masa yang sama aku tau yang mana mengerti erti persahabatan

bagi aku persahabatan ini sahabat yang akan membantu aku dalam kesusahan dan bila aku dan dia senang akan kami berkongsi rasa yang sama dan dalam pada masa yang sama saling mengingati satu sama lain agar perhubungan akan diredhai Ilahi bukan hanya dengan persahabatan yang penuh dengan dosa noda dan hawa nafsu yang tidak pernah berhenti menyerang manusia yang hauskan keinginan duniawi semata2...

apa2 pun aku bersyukur kerana mempunyai sahabat yang mempunyai pelbagai perwatakan..dekat sini aku dapat belajar erti kehidupan dalam persahabatan... 


aku xtaw laaaa nape ak lemah sangat dalam persahabatan...





btw : i'm so apy coz i love u all..my frenz.. :)

Raihan - Bersatu

Thursday, December 1, 2011

sehelai rambut wanita yang dilihat oleh lelaki bukan muhrim dengan sengaja balasannya 70 000 tahun dalam neraka.sehari akhirat sama dgan 1000 tahun di dunia.
seorang wanita yang masuk neraka akan menarik 2 orang lelaki:
1 - ayah kandung
2 - adik beradik lelaki
3 - suami
4 - anak lelaki kandung
sangat dahsyat hukuman Allah mengenai tuntutan menutup aurat.
*kpada kaum wanita, bantulah suami/ayah/abangmu dari azab neraka Allah yg amat dahsyat.*

Wednesday, November 30, 2011

ari ni 1/12/2012

assalamualaikum....

ari ni ak xberapa cht laaa....
sakit pinggang....
nk duduk pn sush..

urmm..ari ni kls ak kul 2 ptg hingga 5.30 ptg..lame nyeee...
nk tgu kul 2 tuu yg lame sgt...
ase mls je nk g kelas...
hihihi...

ari ni lak kels 4 jem lecture yg same...
aduhaiiiii.....
jap g kelas ECO n HR...

2 jee laaa nk g taw...
lame sgt  xconteng2 blog niii...
hehheeheee...

k laa papaiii...





Sunday, November 27, 2011

SEee,,,,, 0_o

Flowers and Roses Comment Graphic 4  Flowers and Roses Comment Graphic 7

Flowers and Roses Comment Graphic 1  Flowers and Roses Comment Graphic 2

terkejut ak...!!!!!!

assalamualaikum..s.w.t.

korg sume apa kabo???
sume cht jee kn....
ak kurg cht laaa bt mase ni....
maklom laaa sakit windu...
hihihi
: poyo je laaa :

korg sume nk taw x nape title ak "terkejut ak"??
nk taw ker???hihihi..
ane leh g taw..rahsia taw...

alaaa  guraw je laaa...jgn cedih2...
ok skrg meh ak nk citew..
pada suatu ari ak......cehcehceh.....
hihihi..men2 je laaa...

td ak on fb pastu ak ada nmpk "sesorg" yg ak tunggu2 selama ni on9...
tiba2 hri ni dy on9...
TERKEJUT kot ak...
sampai terdiam sekejap...
aduhaiiii....
ak ase nk hntr je msg kt dy tnye kabo tpi ak tkt laa..
urmmm.. hnye yg ak mampu bt berdoa tok dy..
nk kate kapel x...kawan pn x...
eeee....xtaw laaa nk kata apa....
tpi ak hope ak pat jd kawan dy..
:)

ak windu sgt kt dy..
windu giler.....giler.......
"rinduuuu....rindu serindu...rindu nyeee...."
ewah..ewah....menyayi lak ye ko ni fina...
hihihi..
oppssszzz sory...
hahaha....

ni laa pic terkejut tpi xsame cam ak...ak terkejut comel cikit...
hihihi.. :P

p/s: doa kn ak supaya suatu ari nanti ak dpt jadi sahabat "DIA"...
amin... 



Saturday, November 26, 2011

DOA AKHIR TAHUN

     


DOA AKHIR TAHUN
Allah SWT berselawat ke atas penghulu kami Muhammad SAW, ahli keluarga dan sahabat-sahabat baginda dan kesejahteraan ke atas mereka.

Wahai Tuhan, Engkaulah yang kekal abadi, yang qadim. yang awal dan ke atas kelebihanMu yang besar dan kemurahanMu yang melimpah dan ini adalah tahun baru yang telah muncul di hadapan kami. Kami memohon pemeliharaan dariMu di sepanjang tahun ini dari syaitan dan pembantu-pembantunya dan tentera-tenteranya dan juga pertolongan terhadap diri yang diperintahkan melakukan kejahatan dan usaha yang mendekatkanku kepadaMu Wahai Tuhan Yang Maha Agung dan Maha Mulia.

Wahai Tuhan Yang Maha pengasih dari mereka yang mengasihi dan Allah berselawat ke atas penghulu kami Muhammad. Nabi yang ummi dan ke atas ahli keluarga dan sahabat-sahabatnya dan kesejahteraan ke atas mereka.

Wednesday, November 23, 2011

saat ati ku gembira tpi ada kala nye ase duka...

di saat ati ku berasa berdebar2 bila ak terserempak dgn si dy...
maka bermula lah air mata ak untk turn membasahi bumi...

saat itu laa ak terfikir2 knp dgn ak ni...
cam 2 sekali... :(
  
seribu kali mengharap dpt berkawan nya dy...
cyg kt dy sampai xterkata....

miss gilerr.....

:(

thats a girl!!!!!


.....

BERUSAHA DEMI CITI-CITA SENDIRI,

BERDOA DARI SAAT MULA ADALAH MESTI,

BERTAWAKAL KE HADRAT ILAHI,

BERSYUKUR DENGAN PENCAPAIAN YANG 
DIPEROLEHI..