Followers

Monday, September 3, 2012

selamat hari raya 19/08/2012 Ahad


hey pees... :)
lame nyee x update blog nii.. maklum laa bz tahap gaban.. hahaa..
bz laa sgt.. atceli bukn nye bz but lazy.. kahkah.. cam tu lak dh.. hihii.. mesti korg rindu kn nk bace story aku..
eleh kalu rndu ckp je laa.. xyah nk malu2.. hahaa.. meh laa duk rapat2 nk cite nii...
kalu boy xyah laa duk rapat2 xbek taw..gegel jee leh duk rapat2.. hahaha..
noty sungguh fina nii.. wekwekk.

hari nii fina nk cite sal hari raya...
tahun nii alhamdulillah fina raya kt kampung.. cam tahun lepas fina sorg yee yg xbalik raya.. sedih sgt2 xpat balik.. hihiii... 
raya tahun nii happy sgt2.. bnyk kenangan manes.. (manes laa sgt) hahaha..
tahun nii sume adik beradik mak balik tu yg ase seronok sgt.. 
penuh laa umh nenek..
1 rumah 40 org kot... hahaa.. gilerr laa time tuu umh full kot..
seb bek laa bilk air ada 2 kalu ada 1 msti berebutnye.. hahaa..
adess.. seb bek umh nenek beso so leh laa duk ramai2.. :)
tahun nii tema baju raya aku warna MERAH.. sama ngan korg ker??ohnoo.. hihii..
tahun ni baju raya my mom yg beli kn.. ingtkn thun nii fina mls nk beli baju raya coz nk guna baju yg dh ada.. 
baju g kelas dh belambak sgt tuu.. penuh 1 loker.. hahaa.. sampai xterpakai..
bila my mom taw yg fina xde baju raya mak terus beli kn.. hihii..
ngada2 betul laa ak nii.. pape hal pun 
 MAK....
 tok mak... :)

alhamdulillah tahun nii duit raya ak dpt amat memuas kn.. hahaa..
my dad laa yg bnyk sekali bg..  tq dad..

tahun nii pest raya kitorg g sume umh saudara mara kt kelate..
dari pg sampai malm kot.. penat gilerr... tapi best.paling aku suke g kt tumpat..
aku xtaw laa nape ak suke sgt g sana.. suasa dy bt ak rindu kt org sana..

tahun ni jugak ak n fmly g menziarahi kubur arwah adik.. sayu nye hati tak dapat beraya dengan arwah.. time tuu hati aku sebak sgt2 maklum laa terlampau rindu kt arwah..
adik akk syg sgt2 kt adik...
dh laa tak mo sedih2 ag yee... hihiiii...

meh laa tgk gambo raya fina.. 

ni laa fmly aku.. muuaaahhh syg korg sume..
atceli yg lelaki baju putih tu abg ipar aku n baby tu ank buah..

geng2 nii nk p serbu umh nenek saudara..
ramai kan..

pes raya umh tok saudara.. 

fuhh sekali dtg 6 biji keta.. haha.. penuh laa umh abg ipar aku.. 
hahaaa..



with my uncle 

my sweet heart.. :)

pic yg len sume nye ada kt fb..
sampai disini saje k.. 
babaiii... muaahhhahahaha..




No comments:

Post a Comment