Followers

Thursday, June 14, 2012

~~~ KULIAH ~~~


hari ni mood aku hepy kot..
maklum laa cuti sem dh abs so sekrg nii terpaksa laa berperang kembali..
11/6/2012 bersamaan hari isnin..
hari tu merupakan hari tok sume students UITM 
memulakan kuliah.. termasuk laa aku...
hepy gak laa pat jumpe member n lecture aku...


aku dh masuk sem 6.. so ni sem akhir aku..
aku harap sem nii aku dpt bt yg terbek..
last jee kot...
buln 10 nii TAMAT laa aku berperang...
haha..


minggu pes ni terpaksa laa datag kelas awal..
haha...  t mgu seterus nyee datang lambt lak..
haha... tak bek taw fina dtg lmbt..

aku sem akhir nii laa kena bt betul2. xleh men2..
aku nekad tok berubah...
hope sume nye berjaln dengan lancar..

meh laa tgk gmbo kelas fina..


ni kelas tingkt 6 bilik 14..
fuhh.. fina n member2 dtg awl kot..
kul 7.45 a.m....
kels sepatut nyee 8.30 a.m.. 
gilerrr dtg awl..haha
datang jee awl tut..tut.. lecture lak xdatang coz ada
hal.. adess... penot menunggu.. so apa lagi g lepak kt cafe laa
tgu next kelas lakk.. hahaa..
miggu pes xbelajr ag coz time tu laa nk bg buku,
nak bincg2 sal group n macam2 ag..

ok laa sampai disni saje nyee..
mata dh layu ni.. haha..
t fina cite ag taw..


No comments:

Post a Comment