Followers

Wednesday, March 21, 2012

*** SAYANG KORANG***



dengan ni saya NOR SAFINAH ingin memohon maaf 
diats segala kesalahan tanpa di sedari or x..
maaf laaa yee...


meh bace nii ::

persahabatan yang sejati akan membawa kepada kerinduan yang abadi :

org yg rugi ialah org yg tdk memperoleh SAHABAT..
dan yg paling rugi ialah yang di tinggalkan oleh SAHABAT..

Sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan
 Tanpa persahabatan, percintaan akan berakhir.....

 Tetapi tanpa percintaan, sahabat boleh kekal....
Oleh itu, hargailah persahabatan yang terjalin..
kerana SAHABAT mewakili suatu kekuatan....

SAHABAT yang paling baik adalah..
diri kita yg sendiri tahu menilai setiap apa yg kita lakukan...

Hadiah yang beharga dalam erti kata sahabat yang sebenar
Adalah memberi yang terbaik dari diri anda sendiri

Bergaullah dengan manusia sebaiknya
Sehingga kalau kamu mati mereka tangisi
Dan kalau hidup mereka selalu merindui kamu

Yang indah itu pertemuan
Yang manis itu kemsesraan
Yang pahit itu perpisahan
Yang tinggal hanyalah kenangan...

dh abs dahh..!!!!



                                                                

____________________________________________

" SAYANG KORANG "



aku xtaw laa nape ati ni tibe2 ase sedih jeee bila duk teringt kt "SAHABAT".
(fina, jgn nk feeling sgt laa..)

aku bersyukur sgt2 coz aku ada ramai kawan... hihi..
suke nyee...
ari ni aku nk citer sal budak2 kelas aku...
aku sekrg ni dh sem 5.... tinggal 1 sem je ag nk grad..
hihi.. dh xsabo niii nk habs.. harap2 sume berjalan lancar...
k laaa xnk ckp bnyk...


TENGOK nii :::



      ni sume gengs kelas aku... ni time jamuan kelas.. haha..
    comel2 kn dorg.. xsume ada dalam gmbo ni..
         budak laki sume nyee otai2... bek lak tu.. sume encem2...



     ni only gegel.. 
           comel2 sume nyee... tpi yg paling comel aku laa.. 
         (perasan nyee)


           dua org kt belakang tuu laa paling OTAI.. suke men2..
              org syres dorg men2.. nk kena pukul nii.. nakal sgt..
haha..

ni mkn dy tok dua org yg otai tuu... 

ni laaa hasil nyee selepas diberi makan...



sampai ni sini saja yee...
take ok..

papaii...!!!!






No comments:

Post a Comment